Overslaan en naar de inhoud gaan

Hitteplan

Wijziging a.s. zondag

Beste gemeenteleden/vrienden en gasten

Ook ons kerkgebouw ontkomt niet aan de hittegolf. Zeker voor het kinderwerk zal dat een hele opgave zijn. Daarom hebben we als oudstenraad nagedacht hoe dit het hoofd te bieden. Vandaar het volgende besluit:

A.s. zondag 28 juni zullen we 1 dienst houden en wel om 9:15.

De livestream zal die dienst ook gewoon draaien.

We doen ons uiterste best (vooral taakveld beheer) om de start zo koel mogelijk te laten zijn door zoveel mogelijk warmte vooraf het gebouw uit te laten.

Met name ouderen/ kwetsbaren vragen we om gebruik te maken van de livestream, omdat voor hen de reis (zeker terug) ook een hele uitdaging zal zijn.
Deze dienst zullen ook de nieuwe leden/vrienden toetreden. Tijdens deze dienst zullen ook de groep 8-ers worden uitgezegend en verwelkomd bij de Wegwijzer.
Het kinderwerk zal dan ook wel iets drukker zijn dus misschien kan een deel van de mensen die de tweede dienst op de rol staan voor kinderwerk ondersteunen bij deze ene dienst.

Daarnaast leek het ons verstandig dat een ieder zoveel mogelijk een eigen drinkfles meeneemt. Er zal extra water (met bekertjes) beschikbaar zijn, maar eigen materiaal is toch handiger in de zaal.

En gezien de beperkte parkeergelegenheid: kom zoveel mogelijk op de fiets.

Een gezegende voorbereiding
De oudstenraad